Bored on the Forums

Discussion in 'Server Discussion' started by Muffin_Mobber, Mar 30, 2019.

  1. Muffin_Mobber

    Muffin_Mobber Reality Surfer Donator

    Messages:
    361
    Likes Received:
    1,073
    Minecraft:
    muffin_mobber
    Hm... twitter... browsed. Snapchat stories? Seen. Instagram? Unchanged. Forums... of course. Nada. tikitikitikitikitikitikitikitikitiki what to do what to do.
    Bored on the forums.
    Board on da frums.
    Bread in the furnace.
    Broad in the freeway.
    Cod in the seaway.
    What should I talk about? I already updated my status. I changed my name.... I changed my pfp...
    Reports? nehhh
    Appeals? nehhh
    Threads? Already posted there in the last couple months, gotta wait for people to post until my last one isn't seen on the first page anymore. Can't have 2 obviously. I have better things to do than this.
    Bre o te fums.
    tikitikitikitikitikitiki hm....
    Should I make plans for tomorrow??
    Maybe. Maybe naht.
    Study calculus? Fuck no lmao
    watch anime? no good ones. watch netflix? even worse lmoo. listen to nightcore? burned out. listen to edm? burned out. foreign shit? burned out. league of legends? fucking wack. Minecraft parkour? holy shit what am i doing with my life.
    I could try to sound really smart! on le frems! I just need to find the first person to make an idiotic comment so that I can respond like a s̶m̶a̶r̶t̶ average iq person and get free likes and as we all know free likes=free clout=more attention=less boredom=less time thinking about what I don't have going on in my life.
    Do people even look at these? I get the sense that the same 17 people account for 95% of activity on threads.
    tikitikitikitikitikitikitiki
    Sounds with my mouth.
    Mounds in the South.
    Crowns in his Schnouth.
    I'm a poetic genius. too bad i don't publish my shit
    i am really lucky that I'm a thin bastard by genetics, because I eat whenever i'm bored.
    oh how could i have forgotten? i can make coffee! and that will take another 15 minutes out of my day where I don't need to think about how fucking lonely I can be sometimes.
    why oh why oh why oh why
    i know everyone thinks this way and that i'm not special but would it really hurt if someone said i was special once or twice in my fucking lifetime? don't answer that. that was an embarrassing exaggeration. more like. once or twice a month probably. then i feel validated in my existential crisis and while i will never admit it, inevitably it can only do no good lol.
    okay. here's the plan. we're gonna wait until next week to post the next thing on the forums. because if i overuse the forums, people are gonna think that i'm just a spammer, a no-life, an omnipresent character on the forums. and i can't have people thinking that. people need to think that whenever i post, it's something valuable, and important. that way, my communal respect level rises and my odds of achieving that standoffish admin look go way up, like scout. yea scout haha. also krewlex. and yfiotr. and ezz. and electric. Come to think of it almost all admins reserve speaking for those rare occasions where they're voice is really impactful and actually necessary and haha they never spam on the forums.
    Okay starting. TODAY. No more stupid posts. We're gonna be a forums celebrityyy
     
    Skillz, Magical, hmj and 4 others like this.
  2. TheMint

    TheMint Former Mod+ Donator

    Messages:
    6,258
    Likes Received:
    16,067
    Minecraft:
    TheMint
    Don't purposely try to be one of those staff members who only speak when it's important, it's really cringy. No offense to those who do it of course, but this isn't politics, you're just a staff member :P

    Players are gonna like you more if you can actually be a relatable fun human being rather than trying to make your job more serious than it really is, and if the players like you, you're doing a good job because staff are supposed to keep the experience enjoyable for the players.

    Btw love this post man! You're special because anyone can relate to what you're saying, but no one can say it better.
     
  3. SpiralDude

    SpiralDude Donator

    Messages:
    33
    Likes Received:
    43
    Minecraft:
    SpiralDude
    I'm bored too bro
     
    sool and Muffin_Mobber like this.
  4. Amandq

    Amandq lil’ moderator Donator

    Messages:
    300
    Likes Received:
    709
    Minecraft:
    Amandq | Amanda
    The first little bit was exactly what I just did... This post was made about me.
     
    Muffin_Mobber likes this.
  5. oakie

    oakie rockstar made!! +** Donator

    Messages:
    2,554
    Likes Received:
    5,744
    Minecraft:
    AzuraBookClub
    that moment when you're a #gamergirl
     
    Amandq likes this.
  6. ItsJerry

    ItsJerry peaked in 2014 Staff Member Owner

    Messages:
    3,007
    Likes Received:
    21,599
    Minecraft:
    ItsJerry
    my life lacks purpose and fulfillment
     
  7. ThiccTurtles

    ThiccTurtles Builder Donator

    Messages:
    4,462
    Likes Received:
    8,348
    Minecraft:
    Cheezi
    not really only electric kinda did that
     
    Skillz and Bruhtrash like this.
  8. Joeyy

    Joeyy Vibin Donator

    Messages:
    1,858
    Likes Received:
    5,564
    Minecraft:
    jeowee
    [​IMG]
     
    Muffin_Mobber likes this.
  9. Muffin_Mobber

    Muffin_Mobber Reality Surfer Donator

    Messages:
    361
    Likes Received:
    1,073
    Minecraft:
    muffin_mobber
    Haha thanks cutie <3

    @Zamorak Not an impossibility.

    @ItsJerry We should hang out sometime. I'll make you coffee and we'll go on long walks in the park.
     
    Last edited: Mar 30, 2019
    Skillz, TheMint and StreakyOrange like this.
  10. Magical

    Magical . Donator

    Messages:
    382
    Likes Received:
    1,446
    I somewhat read this like a rap song. Please release audio version of thisss
     
    Muffin_Mobber and Skillz like this.