New Profile Posts

  1. Skillz
    Skillz Ancienty
    do you wanna build a snowman?
    1. Ancienty likes this.
    2. Ancienty
      Ancienty
      come on, let's go and play!
      Jun 5, 2020 at 12:18 AM
      Skillz likes this.
  2. Sool
    Sool
    1. Skillz likes this.
    2. Skillz
      Skillz
      Very nice status message kiddo
      Jun 4, 2020 at 9:26 PM
      Starixty and Sool like this.
    3. Sool
      Sool
      ᶦⁿᵈᵉᵉᵈ
      Jun 4, 2020 at 9:26 PM
      Skillz likes this.
  3. Skillz
    Skillz Sool
    Very nice custom title kiddo
    1. Starixty and Sool like this.
    2. Sool
      Sool
      ‎‎
      Jun 4, 2020 at 9:24 PM
      Skillz likes this.
    3. Skillz
      Skillz
      Jun 4, 2020 at 9:25 PM
      Sool likes this.
    4. Sool
      Sool

      ᶦⁿᵈᵉᵉᵈ
      Jun 4, 2020 at 9:26 PM
      Skillz likes this.
  4. kiraa
  5. kiraa
    kiraa dog
    LMFAO I LOVE YOUR NAME
    1. dog likes this.
    2. dog
      dog
      woof
      Jun 4, 2020 at 9:46 PM
      kiraa likes this.
  6. Sool
    Sool Disphxrial
    ew, a smelly egirl.
    1. Disphxrial likes this.
    2. Disphxrial
      Disphxrial
      god karwa you're so far away and i can STILL smell you from here it's ridiculous
      Jun 4, 2020 at 10:21 PM
    3. Sool
      Sool
      you smell like cabbage egirl.
      go eat ur cabbage
      Jun 4, 2020 at 10:37 PM
  7. safoya299
    safoya299
    1. Emma, TheMint and Jordan like this.
    2. Jordan
      Jordan
      can yall pls give my girl some likes this iconic status out here no likes .... i know yall see this like damn
      Jun 4, 2020 at 6:35 AM
      safoya299 likes this.
    3. safoya299
      safoya299
      ^ fact.
      Jun 4, 2020 at 6:54 AM
  8. Ancienty
    Ancienty OfficerDeadly
    do you wanna build a snowman
  9. dog
    dog Apex_SkyShadow
    "My Doggo & Pupper = Best Doggo & Pupper Combo" and then i exist as the really cool feature
    1. Apex_SkyShadow likes this.
  10. Sool
    Sool Andy
    i see you joined my side brother
    1. Andy likes this.
  11. Andy
    Andy
    Yeah
    1. Emma
      Emma
      No
      Jun 4, 2020 at 12:05 AM
      Andy likes this.
    2. Andy
      Andy
      that’s it
      Jun 4, 2020 at 12:23 AM
  12. Sool
    Sool
    Give me reasons we should be complete, You should be with him, I can't compete, You looked at me like I was someone else.
    1. Disphxrial, Starixty and safoya299 like this.
  13. kkaylyn
    kkaylyn Apex_SkyShadow
    nice info page :)
    1. Apex_SkyShadow and Sool like this.
    2. Sool
      Sool
      ikr
      Jun 3, 2020 at 8:44 PM
      Apex_SkyShadow and kkaylyn like this.
  14. Sool
    Sool Dohe
    Dohe sounds like Dave but someone coughed trying to say it
    1. Dohe likes this.
    2. Troover
      Troover
      no, dough
      Jun 3, 2020 at 9:01 PM
      Dohe likes this.
  15. Evence
    Evence Zak
    B99 best show
    1. Zak likes this.
    2. Zak
      Zak
      the toitest of nups
      Jun 3, 2020 at 10:02 PM
      Evence likes this.
    3. Evence
      Evence
      Indeeeed
      Jun 3, 2020 at 10:39 PM
      Zak likes this.
  16. YunusGoksu
    YunusGoksu Ancienty
    omg im ur biggest fan please read my name
    1. Ancienty likes this.
    2. Ancienty
      Ancienty
      *reads his name*
      Thanks for the donation, pal.
      Jun 5, 2020 at 12:19 AM
  17. Apex_SkyShadow
    Apex_SkyShadow sebastiann
    Nice Criminal Minds banner
    1. Emma likes this.
    2. Emma
      Emma
      I’d let Matthew grey gubler step on my neck
      Jun 3, 2020 at 8:24 PM
  18. JokerBen
    JokerBen MC_Scout
    Today I got a big mac and a large fry. I ate it with my friend during his lunch break at work, a mere 3 minute drive from the McDonald's location. The sandwich was superb and the fries had just the right amount of salt. Reminded me of 2015 Factions. 10/10.
    1. MC_Scout, Sool and safoya299 like this.
  19. JokerBen
    1. Emma and Heatdude Da Waffle like this.
    2. View previous comments...
    3. JokerBen
      JokerBen
      Well 6 years later, look who's laughing now
      Jun 3, 2020 at 7:27 PM
      Heatdude Da Waffle likes this.
    4. safoya299
      safoya299
      what’s sending me the most is jultar
      Jun 3, 2020 at 7:36 PM
      JokerBen and Heatdude Da Waffle like this.
    5. Heatdude Da Waffle
      Heatdude Da Waffle
      Jultar's response to my post made some sense before I edited it, now it's just hilarious
      Jun 3, 2020 at 8:00 PM
      safoya299 and JokerBen like this.
  20. Ancienty
    Ancienty YunusGoksu
    do you wanna build a snowman
    1. YunusGoksu likes this.
    2. YunusGoksu
      YunusGoksu
      naw mannnn im lazy
      Jun 3, 2020 at 7:19 PM
      Ancienty likes this.